سردار سلامی:

آیت الله واعظ طبسی استوانه بزرگ نظام است

سردار سلامی در حاشیه عیادت از نماینده ولی فقیه در خراسان،‌ آیت الله طبسی را پشتیبان همیشگی ولی فقیه توصیف کرد و ایشان را از استوانه های بزرگ انقلاب و نظام در خراسان برشمرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز به عیادت تولیت آستان حرم مطهر رضوی در بیمارستان امام رضا(ع)‌رفت.

سردار حسین سلامي پس از عيادت از نماينده ولي فقيه در خراسان در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله واعظ طبسی یکی از استوانه‌های بزرگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در خراسان هستند.

وی ایشان را یکی از شخصیت‌های مبارز قبل از انقلاب اسلامی برشمرد که نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کرد و افزود: بعد از انقلاب اسلامی هم آیت‌الله واعظ طبسی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی فعالیت کردند و خدمات ارزنده و شایان توجهی را نیز تاکنون انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی همیشه پشتیبان ولی‌فقیه بودند، ابراز امیدواری کرد: خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت کند.

سردار سلامی با بیان اینکه پزشکان همه تلاش‌شان را برای بهبود وضعیت جسمانی ایشان انجام داده‌اند،‌ تصریح کرد: البته شفا از جانب خداوند است،‌ اما حال ایشان نسبت به گذشته بهبود یافته است، اما این روند بهبود کُند است، با این حال با توکل به خدا امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را کسب کنند.

همچنین حجت الاسلام علي مظفري، رئيس كل دادگستري خراسان رضوي؛ غلامعلي صادقي، دادستان مركز استان؛ حجت الاسلام فروتن، معاون رئيس كل دادگستري خراسان رضوي؛ حجت الاسلام عبدالوهاب منتظري، استاد حوزه علميه خراسان و سردار يعقوبعلي نظري، فرمانده سپاه امام رضا(ع) با حضور در بخش ICU اورژانس عدالتيان بيمارستان امام رضا(ع) از آيت الله واعظ طبسي عيادت كردند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار