معاون اول رئیس جمهور از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد+ تصویر

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز داخلی و خارجی را برای درمان آیت الله طبسی بسیج می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،اسحاق جهانگیری بعد از عیادت از آیت الله طبسی در جمع خبرنگاران گفت:آیت الله واعظ طبسی از شخصیت های مهم نظام جمهوری اسلامی هستند که در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش بسیار ویژه ای داشتند .
وی با یان اینکه ایشان همواره مورد توجه حضرت امام خمینی(ره) بودند و بعد از امام رابطه صمیمی و نزدیکی را با مقام معظم رهبری داشتندگفت:وی در استمرار جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای داشتند و در حمایت از دولت نیز اینچنین بودند و آقای رئیس جمهوری نیز توجه خاصی به ایشان دارند.

معاون اول رئیس جمهور از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد+ تصویر

معاون اول رئیس جمهوری افزود:این اتفاق برای دولت و ملت اتفاق تلخی است و همه نگران و دست به دعا هستند تا خداوند عنایتی کند و به ایشان سلامتی کامل عنایت کند.
جهانگیری خاطر نشان کرد:براساس وظیفه لازم بود عیادت کنیم و خدارو شکر تیم پزشکی بسیار خوبی شکل گرفته و تا الان کارشان را به صورت دقیق انجام داده است.
وی افزود:امیدواریم با تلاش هایی که انجام می دهند به نتیجه برسند اما با این حال وقتی انسان به این مرحله می رسد پیش از اینکه به اقدامات پزشکی امیدوار باشیم به فرج الهی باید متوسل باشیم.

معاون اول رئیس جمهور از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد+ تصویر

معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه آنچه که نیاز باشد از نظر تیم پزشکی و ابزارهای پزشکی چه در داخل و خارج کشور  دولت بسیج خواهد شدتا تهیه شود گفت :ما از نظر توانمندی پزشکی تیم بسیار خوبی داریم. از نظر بین المللی هم توانمندی های خوبی داریم. به هیچ وجه جابجایی مصلحت نیز و امکاناتی که نیاز باشد به اینجا منتقل خواهیم کرد.


معاون اول رئیس جمهور از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد+ تصویر

علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم  با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت الله طبسی عیادت کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.