کرمان؛

اقتدار پليس نتيجه اعتماد مردم

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان با اشاره به اين که اقتدار پليس نتيجه اعتماد مردم است گفت: عزت، اقتدار و هوشياري و جلب مشارکت عمومي از مهم ترين دستاوردهاي چند سال اخير نيروي انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ عبدالعلي روانبخش ولايت مداري را مهم ترين ويژگي نيروهاي مسلح کشور خواند و افزود: طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب، عزت، اقتدار و هوشياري از مهمترين ويژگي هاي نيروي انتظامي است و اين مهم با خدمت به مردم و دفاع از ارزش هاي اسلامي و کسب رضايت مندي مردم از عملکرد امروز پليس به دست آمده است.

وی ميزان و معيار اقتدار پليس در جامعه اسلامي را مبتني بر اعتماد و رضايت عمومي دانست و خاطر نشان کرد : احترام و رعايت ادب متقابل بين پليس و مردم و رعايت اصل تکريم در مناسبات انساني و روابط اجتماعي موجب اعتماد عمومي و تحقق شعار مردم داري پليس مي شود.

وی با اشاره به اینکه با به خطر افتادن امنيت اجتماعي، آرامش خانواده ها از بين مي رودو تشويش، اضطراب و نا آرامي جاي آن را مي گيرد تصریح کرد : به همین دلیل مرتفع شدن بسياري از نيازهاي آدمي در گرو تأمين امنيت است و وظيفه پليس غلبه بر تهديدات و ناهنجاري ها بوده تا زندگي مردم را در آرامش و تعامل به جريان بيندازد.

انتهای پیام /ی

 

برچسب ها: اقتدار ، پلیس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار