اردبیل؛

شناسایی 26 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تاکنون 26 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه افزود: تاکنون 26 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های استان اردبیل شناسایی شده و سعی می‌کنیم در قالب عملیات زودبازده رفع اشکالات آنها را تا آغاز سفرهای نوروزی آغاز کنیم و با نصب بنر و علایم هشداردهنده سعی‌مان بر این است تا این کار انجام شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا همزمان با اصلاح و بهسازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز سرعت‌گیرهای متعددی که در جاده‌های استان اردبیل به وجود آمده اصلاح‌ کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با بیان اینکه بخشی از این سرعت‌گیرها خود عامل بروز تصادفات حادثه‌ساز بوده است، افزود: از جمله پیگیری‌هایی که بنده بعد از حضورم در استان اردبیل به جد دنبال کرده‌ام تلاش برای برطرف کردن و رفع سرعت‌گیرها و نقاط حادثه‌خیز بوده که قطعا اقدامات خوبی در قالب طرح نوروزی راه و شهرسازی در این زمینه انجام می‌شود.

محبت خواه یادآور شد: به دنبال اجرای طرح زمستانی اکیپ‌های راهداری و استقرار آنها در جاده‌ها تلاش می‌کنیم تا این نیروها تا 15 فروردین ماه نیز به حالت آماده‌باش درآمده و برای هموطنان‌مان ارائه خدمات کنند.

وی فعالیت اکیپ‌های راهداری را در تمام مسیرها و گردنه‌های صعب‌العبور استان یادآور شد و گفت : در کنار ارتقای ایمنی این اکیپ‌ها نسبت به ترمیم و پر کردن چاله‌های جاده‌ها تلاش می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل در ادامه افزود: در کنار پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس و سایر نیروهای خدمات‌رسان در قالب جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها تلاش می‌کنیم تا ایمنی افزایش یافته و خطرات به حداقل برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.