سروان قلابی حفاظت دستگیر شد + عکس

رئیس کلانتری 115 رازی گفت: جاعل مامور نمایی که تحت پوشش مامور حفاظت اطلاعات اقدام به اخاذی از شهروندان در قهوه خانه های سطح شهر می کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   سرهنگ صادق ضرونی گفت: ساعت 16 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور فردی مشکوک در یکی از قهوه خانه های خیابان قزوین، بلافاصله ماموران کلانتری 115 رازی برای بررسی موضوع وارد عمل شده و خود را به محل رساندند.
 
وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل ضمن تحقیقات نامحسوس پلیسی دریافتند فردی به نام «نادر» خود را سروان حفاظت و اطلاعات پلیس آگاهی معرفی و از شهروندان و افرادی که در قهوه خانه حضور دارند اقدام به اخاذی می کند، افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله متهم را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی و انجام بازجویی های فنی به کلانتری منتقل کردند.
 
 
سروان قلابی حفاظت دستگیر شد + عکس


رئیس کلانتری 115 رازی ادامه داد: بنا به اظهارات چند تن از شکات و بازجویی های صورت گرفته از متهم مشخص شد نامبرده با ورود به چایخانه و قهوه خانه های سطح شهر تهران با معرفی خود به عنوان مامور حفاظت اطلاعات پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن تهدید شهروندان اقدام به بازداشت و اخاذی از آنان می کند.
 
این مقام مسئول در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد:متهم پس از اعتراف به بیش از 20 فقره اخاذی و جرایم ارتکابی دیگر جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآکاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


منبع:جام جم
انتهای پیام/
برچسب ها: سروان ، قلابی ، حفاظت ، مامورنما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار