ایلام؛

اسکان مهمانان نوروزی در مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 122 مدرسه در این استان برای اسکان میهمانان نوروزی و پذیرایی از آنها در مناطق مختلف آماده می شود.

اسکان مهمانان نوروزی در مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمالی اظهار داشت : این مدارس در قالب 766 کلاس درس از 27 اسفند امسال تا 13 فروردین سال آینده آماده اسکان میهمانان نوروزی  هستند .

وی با بیان اینکه تعرفه اسکان بر اساس درجه بندی مدارس از نظر امکانات است، افزود: به منظور ارائه خدمات گسترده تر به میهمانان نوروزی در مدارس ایلام این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز شده اند.

جمالی گفت : مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه 766 خانوار در شهرستان های مختلف استان در نوروز 95 تجهیز شده اند.

وی گفت : افزون بر این مدارس، 14 خانه معلم در شهرهای مختلف استان و مجموعه رفاهی، تفریحی فرهنگیان شهر ایلام نیز از میهمانان فرهنگی استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

به گفته جمالی، ادارات آموزش و پرورش هر شهرستان بعنوان ستاد اسکان میهمانان نوروزی تعیین شده اند و 132 نفر از فرهنگیان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران، گردشگران نوروزی در این ایام هستند.

استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.