پشت پرده سفر برانکو به امارات مشخص شد؛ مذاکره با عربستانی ها!

سرمربی کروات پرسپولیس مدعی شد برای سفر کاری و انجام امور بانکی‌اش به ابوظبی رفته بود اما منابع موثق گفته اند که سفر وی برای مذاکره با یک باشگاه عربستانی بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می شد سفر برانکو ایوانکوویچ به امارات جهت استراحت و تفریح بوده است اما بعدا مشخص شد که برانکو در امارات به دبی که یک شهر توریستی محسوب می شود، نرفته و در ابوظبی حضور داشته که یک شهر اداری به حساب می‌آید و بیشتر عربستانی‌ها هم قرارهای اداری بین المللی شان را در این شهر می‌گذارند.

پس از مشخص شدن این موضوع برانکو مدعی شد برای سفر کاری و انجام امور بانکی‌اش به ابوظبی رفته بود اما منابع موثق گفته اند که سفر وی برای مذاکره با یک باشگاه عربستانی بوده است.
 
برانکو که چند فصل پیش در الاتفاق عربستان نتایج خوبی نگرفته بود به فوتبال باشگاهی و شرایط کار در این کشور علاقه زیادی دارد و حالا از یک تیم عربستانی پیشنهاد دارد.
 
گفتنی است ایگور پانادیچ دستیار برانکو که سابقه حضور در کار فنی الاتحاد را دارد، در عربستان با پروفسور آشنا شده است. آندره برادر او در الاتفاق دستیار برانکو بوده است.
 
هر چند علی اکبر طاهری گفته است که هواداران پرسپولیس نباید نگران موضوع تمدید قرارداد برانکو باشند ولی با سنگ اندازی های هیات مدیره باشگاه و اخباری از این دست باید حق را به هواداران داد.
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.