اصفهان؛

آشنایی بیش از18 هزارگردشگر خارجی بامعارف دینی

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت : بیش از 18 هزار گردشکر خارجی در بازدید از اماکن تاریخی مذهبی اصفهان با معارف دینی آشنا شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام سید حسین مومنی گفت: با اجرای طرح روشنگری دینی در اصفهان، گردشگران از کشورهای مختلف همچون آلمان، انگلیس، آمریکا و چین، با چهره واقعی اسلام آشنا شدند. .

وی گفت: اجرای این طرح ابتکاری را جمعی از طلاب مدرسه علمیه ناصریه اصفهان که در میدان امام (ره) واقع است، دو سال پیش آغاز کرده اند. .

وی رویکرد این مدرسه علمیه را تبلیغ بین المللی بیان کرد و افزود: در این روش تبلیغی طلاب مسلط به زبان های زنده دنیا از جمله فرانسوی، آلمانی و انگلیسی، به استقبال گردشگران می روند و آنان را بی واسطه با اسلام آشنا می کنند .

معاون حوزه علمیه اصفهان گفت: در ادامه روند تبلیغ چهره به چهره، گردشگران هم دیدگاه ها و تصورات خود را درباره ایران، اسلام و شیعه بیان می کنندو طلاب به شبهات آنان پاسخ مناسب را می دهند.

وی به استمرار ارتباط با گردشگران در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : طلاب با دادن دفترچه ای با گردشگران، نام و مشخصات آنان را ثبت و پس از مدتی و به مناسبت های خاص با آنان ارتباط برقرار می کنند.




انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.