تکلیف بخشش 250 میلیونی طارمی در باشگاه روشن می شود

نامه بخشش 250میلیونی در زمان نژاد فلاح تحویل باشگاه شد و طارمی برای روشن شدن حساب و کتاب‌ها به باشگاه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب و کتاب های مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس به هم ریخته است.
 
او اواخر فصل گذشته رقابت ها بود که بخشی از مطالبات خود را برای هزینه شدن برای تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس بخشید. چنین رفتاری البته در فوتبال ایران سابقه ندارد و در شرایطی که رقم بخشیده شده از مجموعه دریافتی وی بیشتر بود در این زمانه برای هیچکس قابل هضم نیست.

طارمی همان بازیکنی است که چند روز قبل به عنوان سردسته بازیکنانی قلمداد شد که جهت دریافتی پایین تمرین نکردند، مطلبی که البته عدم صحت آن به گفته مسئولان این باشگاه مسجل شد.
 
ماجرا از این قرار بود که طارمی با قرار دادی 150 میلیون تومانی به پرسپولیس آمد، اما بسته به تعداد بازی هایی که انجام داد، گل هایی که می ساخت و می‌زد، آفرهایی در قرار دادش گنجانده شده بود. از نظر مدیران این باشگاه اگر طارمی به حد نصاب‌هایی که  مدعی بود رقم می‌زند می‌رسید، بازیکنی بود که خیلی بیشتر از مجموع دریافتی همراه با آفرها می‌ارزید و او به این مهم نیز دست پیدا کرد.
 
بنابر اعلام وکیل طارمی در همان زمان، رقم دریافتی طارمی از محل آفرها بالغ بر 250 میلیون تومان می‌شد. او اگر مصرانه برای دریافت این مبلغ تلاش می‌کرد، مثل سایر بازیکنان که مطالبات خود را دریافت کردند به آن دست می‌یافت. اما آنطور که نزدیکانش می‌گویند در زمان تصدی مدیریت این باشگاه توسط محمد حسین نژاد فلاح وی نامه‌ای به یو داد تا این مبلغ به تعدادی از پیشکسوتان مثل کریم باقری تعلق بگیرد، ولی حالا حساب و کتابها بهم ریخته است بعضی مسئولان باشگاه پس از انتشار مطالبی در این ارتباط نسبت به وجود آن اظهار بی اطلاعی کردند.
 
وکیل طارمی در اینباره می‌گوید: این نامه باید وجود داشته و در اسناد باشگاه موجود باشد. البته ما نمی‌گوییم باشگاه به آن عمل کرده است یا نه؟ چون باید موضوع را بررسی کنیم. البته افراد مورد اشاره در نامه مبلغی دریافت نکرده‌اند. از سوی دیگر مهدی طارمی از ابتدای این فصل مبالغی را دریافت کرده ولی معلوم نکرده‌اند که آیا تمام مبالغ دریافتی مربوط به این فصل است یا مربوط به فصل گذشته هم می‌شود و باید این موضوع را از طریق باشگاه پیگیری شود.
 
با این اوصاف به نظر می‌رسد، شرایط پیش آمده قابل حل و فصل باشد. البته اگر مبالغ پرداختی به طارمی مربوط به این فصل شود، آنگاه باشگاه باید نسبت به پرداخت مطالبات سال قبل وی به پیشکسوتان مورد نظر اقدام کند. به هر حال اقدام طارمی در نوع خود بسیار ارزشمند بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار