رمزگشایی از اعتصابی که گفتند اعتصاب نبود؛

برانکو مجبور شد تمرین را تعطیل کند

تمرین نصف و نیمه و بی رمق سرخپوشان، ایوانکوویچ را مجبور به تعطیلی تمرین کرد.

برانکو مجبور شد تمرین را تعطیل کندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت حدود یک هفته، حالا اسرار مربوط به روزی که سرخپوشان تمرین خود را تعطیل کردند، معلوم شده است تا مشخص شود، حتی برانکو ایوانکوویچ هم برای جمع کردن حاشیه ها و فراری دادن شاگردانش از فشارهای ناشی از انتشار خبر اعتصاب، بخشی از حقایق را کتمان کند و شاید همین برخورد وی باعث شد تا گروهی از بازیکنان پرسپولیس به جای شرمنده بودن یا از جامعه رسانه ای یا از هواداران و مشوقین این باشگاه طلبکار باشند و واقعا باور کنند خطایی صورت نداده‌اند.
 
اتفاقی که برای آن عنوان در اعتصاب انتخاب شد پس از آن روی داد که باشگاه مبالغی را به حساب بازیکنان واریز کرد، تمرین نکردن بعد از دریافت پول خود به تنهایی نکته ای شک برانگیز بود تا ردپای بعضی تحریک ها برای باشگاه عیان شود. در این میان اظهار نظرها بعد از این اتفاق در نوع خود جالب توجه بود.
 
معاون باشگاه در اولین اقدام بر خلاق تمام اخبار و ادعایی که از سوی بازیکنان مطرح می شد، گفت:" کدام اعتصاب؟ بازیکنان وزنه زدند"
 
علی اکبر طاهری هم منکر این مساله شد و در پاسخ به سوالات گفت: اعتصابی در کار نبوده است.
 
ایوانکوویچ هم مصاحبه کرد و گفت: در شرایط روحی بازیکنان را خوب ندیدم و خواستم به جای تمرین، ابتدا در صحبت با باشگاه، مشکل ذهنی و روحی خود را حل کنند و اما در شرایطی که همه تلاش داشتند وجود هر گونه اعتصاب را تکذیب کنند، اظهار نظر محسن بنگر جالب توجه بود که عنوان کرد، در ماجرای اعتصاب، طارمی سر دسته نبوده است.با این اظهار نظرهای ضد و نقیض باید پرسید آن روز دقیقا چه اتفاقی روی داد.
 
در این ارتباط یکی از دست اندرکاران تیم می گوید:ماجرا از این قرار است که آن روز بازیکنان به نحوه پرداخت‌ها اعتراض داشتند، وقتی زمان تمرین آغاز شد، بچه ها به سالن رفتند ولی وقتی برانکو به سالن رسید، دید بازیکنان با انرژی تمرین نمی‌کنند، یک جورهایی هر کسی کار خودش را می کرد و چندان دنبال اجرای برنامه ها نبودند، او که شرایط را اینطور دید، تشخیصش این بود که اینگونه تمرین کردن فایده ای ندارد و واقعا هم نگران بود که مصدومیتی به بار بیاید به همین دلیل مجبور شد تمرین را تعطیل کند، البته او در روزهای بعد یک جورهایی تلافی کرد و سختگیری هایش در تمرینات و برخوردهایش کاملا  با گذشته فرق کرده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.