انتخابات،حماسه همدلی و همزبانی

اینک شمارش معکوس برای خلق حماسه دیگر از جنس همدلی و همزبانی در جای جای کشور از جمله حوزه انتخابیه گچساران و باشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،در یک هفته گذشته شاهد رقابت پرشوری بین نامزدهای احزاب و گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بودیم و اینک مردم درانتظار آدینه ای دیگرند تا حماسه دیگری خلق کنند.
یک جوان رای اولی در این باره می گوید: برای شرکت در نخستین جشن تکلیف سیاسی لحظه شماری می کنم.
رضا کریمی افزود: از این که رای و نظر من در سرنوشت سیاسی کشورم اثرگذار است به خودم می بالم.
یک داور ملی فوتبال با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم برای ساختن فردایی بهتر گفت: ورزشکاران مانند دیگر اقشار جامعه آماده شرکت در انتخابات هفتم اسفند هستند.
نوذر رودنیل با اشاره به اهمیت بالا بودن شاخص حضور مردم در امنیت و فراهم شدن درخشش ورزشکاران در عرصه های فراملی از مردم ایران خواست همچون سال های گذشته در انتخابات هفت اسفند حضور پرشور داشته باشند.
مادر دو شهید گفت: انتخابات آزمونی سرنوشت ساز برای مردم ایران است.
گوهر خادمی مادر شهدان حاجی و محمد علی عیوضی با اشاره به همدلی مردم ایران در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رسالت کنونی مردم ایران شرکت در انتخابات است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: مشارکت حداکثری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیانگر پشتوانه مردمی انقلاب در عرصه داخلی و امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.
حجت الاسلام پرویز خواجه زاده افزود: فراهم آوردن شرایط لازم برای یک مشارکت گسترده مردمی در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همگان است.
وی بیان کرد: ایجاد بستر مناسب برای بیان افکار جناحی و سیاسی، مشارک مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان را به همراه دارد.
خواجه زاده افزود: جامعه ای رو به پیشرفت و توسعه سیاسی گام بر می دارد که تمامی احزاب و تفکرات سیاسی اجازه اظهار نظر و نقد مطلوب را به خود بدهد.
وی ابراز کرد: حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهمتر از نتیجه آن است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: در شرایط کنونی آنچه برای کشور ما مهم است فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب با بهانه های مختلف هر روز به نوعی ایران و نظام ما را در مجامع بین الملل متهم می کند لذا حضور در این انتخابات ضروری است.
براساس آمار 96 هزار نفر در این حوزه انتخابیه گچساران وباشت واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.