استفاده از بالگرد برای جمع‌آوری آرای مناطق سخت‌گذر کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کوهستانی و سخت‌گذر بودن مناطق استان گفت: برای جمع‌آوری آرای مناطق سخت‌گذر استان از بالگرد استفاده می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،فتاح محمدی با اشاره به اینکه 20 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی وظیفه اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بر عهده دارند، گفت: تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور، امن و با حضور اکثریت مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کوهستانی و سخت گذر بودن مناطق مختلف استان گفت: برای جمع‌آوری آرای مناطق کوهستانی استان از بالگرد استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط در انتخابات هفتم اسفند گفت: 495 هزار نفر واجد شرایط در انتخابات هفتم اسفند هستند که از این تعداد 12 هزار نفر رای اولی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه 49 درصد شعب اخذ رأی در مناطق شهری هستند، افزود: 771 شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌بینی شده که از این تعداد 51 درصد شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری قرار دارند.

محمدی اضافه کرد: از این تعداد 337 شعب مربوط به حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است، 289 مورد در حوزه بویراحمد و دنا قرار دارد و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 145 شعبه وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیزات، ابزارها و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداران و بخشداران استان قرار داده شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در هفتم اسفند باشیم
انتهای پیام /
برچسب ها: بالگرد ، جمع آوری ، آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.