برانکو: صحبت های دیگران برایم اهمیتی ندارد/ مشکلات مالی رفع شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به فکر نتیجه گرفتن تیمم هستم و به صحبت های کسی ادامه نمی دهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز سرخ پوشان گفت: پیش از هر چیز به نمایندگان ایران و 3 تیم تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن تبریک می گویم.آنها موفق شدند، 2 تیم اماراتی الجزیره و النصر را با قاطعیت شکست دهند و مقابل لخویا در قطر پیروز شوند.
 
وی درباره رویارویی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و همانطور که قبلا گفته بودم این تیم در تعطیلات نیم فصل خود را به خوبی تقویت کرد. قلعه نویی ترکیب خود را به خوبی شناخته و با پیروزی چهار بر صفر مقابل الجزیره کار خود در لیگ قهرمانان با قدرت آغاز کرده است.
 
وی درباره رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: صحبت‌های برخی مسئولان فوتبال درباره رایگان کردن بازی‌های لیگ برتر به من ارتباطی ندارد و باشگاه باید تصمیم بگیرد.
 
سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های اخیر علی دایی بیان کرد:من در این باره صحبتی ندارم.من فقط درباره پرسپولیس و شرایط تیمم صحبت می کنم و به این اهمیت نمی‌دهم چه کسی درباره تیمم صحبت می‌کند.
 
برانکو درباره دعوت فدراسیون عمان اظهار داشت:همچنان در حال مذاکره با طرفین عمان هستیم. فدراسیون فوتبال عمان برایمان درخواست بازی دوستانه ارسال کرده و منتظر هستیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.
 
وی در پایان درباره انتخابات مجلس بیان کرد:من قانون و مقررات ایران را درباره انتخابات نمی‌دانم اما بازیکنان و اعضای کادر فنی وقت دارند تا در انتخابات شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
برانکو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
الحق که مربی حرفه ایست
آخرین اخبار