برنامه تمرینات سرخپوشان تا بازی با تراکتورسازی اعلام شد

برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی با تراکتورسازی مشخص شد و طی آن بازیکنان در بخشی از تمرینات صبحگاهی خود، در دو گروه کار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان فردا (چهارشنبه) هم دو جلسه تمرین خواهند کرد.

طبق برنامه تعیین شده از سوی برانکو ایوانکوویچ، تمرین صبح فردا از ساعت 9:30 در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهد شد. البته این تمرین در دو بخش و دو گروه می‌باشد. یک گروه تمرین خود  را از ساعت 9:30 شروع می‌کند و گروه دوم از ساعت 10:15 در تمرین حاضر می‌شود.

سرخپوشان تمرین نوبت دوم را هم از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز می‌کنند. دقیقا همین برنامه تمرینی برای روزهای جمعه و شنبه هم دنبال می‌شود، با این تفاوت که تمرین عصر جمعه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پرسپولیسی‌ها البته پنجشنبه هم یک نوبت تمرین دارند که از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز می‌شود.

برانکو بعد از تمرینات سنگین در این پنج روز، فعلا برای شنبه و یکشنبه برنامه تمرینی در نظر نگرفته است. البته به سرخپوشان اعلام شده است که روز یکشنبه نهم اسفند ماه باید برای ناهار در مجموعه انقلاب حضور پیدا کنند و قرار است یک برنامه پیاده روی هم داشته باشند.

پرسپولیس روز سه‌شنبه یازدهم اسفند از ساعت 16 و چهارشنبه از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و روز پنجشنبه سیزدهم اسفند نیز تمرین از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

تمرین جمعه چهاردهم اسفند ماه هم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی خواهد بود ولی ساعت آن، هنوز مشخص نشده است.

آخرین تمرین سرخپوشان پیش از بازی با تراکتورسازی هم روز شنبه پانزدهم اسفند ماه از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و پس از آن بازیکنان برای اردو، راهی هتل خواهند شد.

گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) روز یکشنبه شانزدهم اسفند ماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار