اهواز؛

پیش بینی شعبه اخذ رای در مناطق کوهستانی دزفول

رییس ستاد انتخابات دزفول از پیش بینی 52 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای ساکنان مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان در 2 بخش سردشت و شهیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عیسی زاده گفت: از 27 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده برای بخش سردشت 17 شعبه سیار می باشند.

وی با اشاره به اینکه برای بخش شهیون دزفول نیز 25 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است افزود: از این تعداد 24 شعبه سیار هستند و صندوق های اخذ رای به بخشداران تحویل داده شدند.

عیسی زاده در خصوص انتقال صندوق های رای به بخش صعب العبور و کوهستانی شهیون دزفول بیان داشت: درخواست بالگرد شد، اما به دلیل تامین نشدن بالگرد صندوق های اخذ رای به وسیله قطار و خودروهای کمک دار به این مناطق ارسال شدند.

رییس ستاد انتخابات دزفول در خصوص برخی تخلفات انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دزفول اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایش خیابانی هواداران نامزدها تخلف محسوب می شود لذا در مواردی به نامزدها و هواداران آن ها ذکر داده شده است.

شهرستان دزفول دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و بیش از 323 هزار نفر در این شهرستان شرایط لازم برای شرکت در انتخابات را دارند.

حدود 45 هزار نفر در دو بخش سردشت و شهیون دزفول ساکن هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.