کرمان؛

سرمایه گذاری در معدن تیتانیوم کهنوج

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: یک هزار میلیارد تومان منابع ملی از سوی دولت در معدن تیتانیوم کهنوج سرمایه ‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود اسکندری‌نسب در جلسه رفع موانع تولید واحدهای صنعت، معدن و تجارت جنوب استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: تیتانیوم کهنوج یکی از پروژه‌های کلان استان کرمان است.

وی بیان داشت: 40 سال از ایجاد معدن تیتانیوم کهنوج می‌گذرد و این معدن به تازگی با پیگیری‌های رزم‌حسینی استاندار کرمان وارد مرحله اجرا شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان عنوان کرد: 600 تا یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در معدن تیتانیوم کهنوج انجام می‌شود و در فاز نخست کارخانه تولید 130 هزار تن کنستانتره، کارخانه ذوب و در نهایت کارخانه تولید پیگمنت راه‌اندازی می‌شود.

اسکندری‌نسب اضافه کرد: معدن تیتانیوم کهنوج ارزش اقتصادی زیادی را ایجاد می‌کند و از واردات 50 هزار تن محصول پیگمنت در سال بی‌نیاز می‌شویم.

وی ابراز داشت: 50 جلسه با موضوع معدن تیتانیوم کهنوج برگزار شده است تا مشکلات پیش روی این پروژه برطرف شود و درخواست ما این است که اقدامات لازم برای تامین آب مورد نیاز این پروژه صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان ادامه داد: یک هزار میلیارد تومان منابع ملی از سوی دولت در معدن تیتانیوم کهنوج سرمایه ‌گذاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: معدن ، تیتانیوم ، کهنوج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار