تقابل بازیکنان متوسط شگفتی ساز/کاتالان ها چه بلایی بر سر توپ چی ها می آورند؟

در دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس پی گیری می شود.

تقابل بازیکنان متوسط شگفتی ساز/کاتالان ها چه بلایی بر سر توپ چی ها می آورند؟

در رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب 2 بازی حساس برگزار می شود.

براین اساس، یوونتوس برابر بایرن مونیخ صف آرایی می کند و در سمت دیگر آرسنال به مصاف تیم تمام هجومی و آماده بارسلونا می رود.

یوونتوس

شاگردان مکس آلگری که فصل را خوب شروع نکرده بودند،‌ رفته رفته به فرم بسیار خوبی رسیدند تا اینکه در 15 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شدند. با این حال، آنها در بازی جمعه شب مقابل بلونیا به تساوی رسیدند تا نوار پیروزی ها پاره شده و حالا آنها برای بازگشت به روند پیروزی مقابل بایرن مونیخ قدرتمند این روزها قرار بگیرند.

در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌3 پیروزی برای بایرن،‌1 تساوی و 1 پیروزی برای یووه به ثبت رسیده است. در حقیقت 2 تیم اخیرا در سال‌های 2013 و 2009 نیز به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو دوره با برتری بایرن و حذف یووه همراه بوده است و بیانکونری ها برای صعود به دور بعد باید سنت شکنی کنند. ماریو مانژوکیچ به دلیل مصدومیت احتمالا قادر به تقابل با تیم سابقش نیست و جورجو کیه‌لینی و ساندرو نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا فصل خوبی را پشت سر می‌گذرانند و حال امروز در دیداری حساس باید در تورین به مصاف یووه بروند. گواردیولا در فصل آخر حضورش در بایرن انگیزه‌های ویژه ای برای کسب نتیجه به همراه این تیم دارد و از همین رو،این بازی برایش از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. با توجه به نتایج خوب یووه در هفته‌های اخیر،‌احتمالا بایرن با احتیاط بیشتری در زمین حاضر خواهد شد و برای به گل رسیدن به آب و آتش نخواهد زد. فرانک ریبری به میادین برگشته و ماریو گوتزه نیز شرایط بازی کردن را پیدا کرده و هر دو احتمالا مقابل یووه به میدان خواهند رفت. جروم بواتنگ و خاوی مارتینس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند،‌باید مقابل آماده ترین تیم این روزهای اروپا قرار بگیرند و امیدوار باشند با اتکا به حمایت هواداران،‌نتیجه مطلوبی از این بازی کسب کنند. آرسنال در تقابل های پیشین با بارسلونا همواره بازنده بوده است. آنها در فینال 2006 2-1 شکست خوردند و در سال‌های 2010 و 2011 در مرحله گروهی از مسابقات کنار رفتند. با این حال،‌با تغییر وضعیت آرسنال و حضور ستاره‌هایی مثل اوزیل و سانچز که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا و تقابل با این تیم را برای چندین فصل دارند،‌امیدوارند بتوانند نسبت به دوره‌های گذشته بهتر ظاهر شوند و نتیجه بهتری کسب کنند.کوکلین شرایط بازی کردن را پیدا کرده ولی جک ویلشر و سانتی کازورلا،‌غایبین توپ‌چی ها برای این بازی خواهند بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه آماده ترین تیم حال حاضر اروپا هستند. در حال حاضر بارسا در لالیگا با اختلاف 8 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار گرفته و یکه تاز است. در کوپا دل ری در فینال رقابت‌ها باید به مصاف سویا برود و حال در چمپیونزلیگ نیز حریف آرسنال شده است. آبی اناری ها می‌دانند که آرسنال مقابل هوادارانش انگیزه ویژه ای دارد.

از همین سو، این دیدار می‌تواند نقش تعیین کننده ای برای آنها ایفا کند. توماس فرمالن،‌مدافع بارسلونا، حال باید مقابل تیمی قرار بگیرد که مدتی کاپیتان آن بوده و بازگشت او به امیریتس می‌تواند جالب توجه باشد. آردا توران به دلیل محرومیت و رافینیا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرسنال ، سیتی ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار