سمنان؛

موفقیت نویسنده وناشر سمنانی در هفدهمین همایش کتاب سال حوزه

" فرهنگ نامه سوره های قرآن" به عنوان "کتاب شایسته تقدیر" در هفدهمین همایش کتاب سال حوزه برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هفدهمین همایش کتاب سال حوزه با حضور صدها نفر از فرهیختگان، اندیشمندان حوزه های علمیه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد وآثار وناشران برگزیده، شایسته تقدیر و تحسین شده حوزویان، به جامعه علمی کشور معرفی و از صاحبان آنها تجلیل شد.
 در بخش ادبیات و هنر، کتاب " فرهنگ نامه سوره های قرآن" نوشته غلامرضا حیدری ابهری، به عنوان "کتاب شایسته تقدیر" برگزیده شد و از همین نویسنده کتاب" فرهنگ نامه سبک زندگی" به مرحله دوم داوری راه یافت.
فرهنگ نامه سوره های قرآن، یک دوره آشنایی با معارف قرآن کریم بر محور سوره های قرآن است. این کتاب 114 قسمت دارد که هر قسمت، به معرفی یک سوره و بیان پنج نکته معارفی از آن می پردازد.
مجموعاً 570 نکته معارفی در این فرهنگ نامه آمده است که مخاطب را با جهان قرآن آشنا می سازد.
در بخش جانبی هفدهمین همایش کتاب سال حوزه، از ناشران تولید کننده کتاب های پر ارج دینی باعنوان « ناشر برگزیده» و « ناشر نمونه» تقدیر به عمل آمد که انتشارات قدیانی به عنوان ناشر شایسته تقدیر، برگزیده شده است.
معیار انتخاب ناشران برگزیده و نمونه در این بخش، میزان آثار برگزیده شده یا شایسته تقدیر همایش از میان منشورات آن ناشر و توجه به میزان آثار ارسالی به دبیر خانه همایش بوده است./ انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.