سه گانه شبکه پنج در ایام انتخابات/ با «روزآمد» و «مثبت و منفی پنج» همراه باشید

شبکه پنج برای انتخابات در قالب سه برنامه، ویژه‌برنامه‌های خود را نمایش می‌دهد.

علیرضا محمدپور مدیر گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج در خصوص وی‍ژه برنامه‌های این شبکه در ایام انتخابات و هفتم اسفند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما برای ایام انتخابات سه برنامه را رصد کرده‌ایم. اولین آن برنامه «مثبت و منفی پنج» است که در قالب یک برنامه یک ساعت ونیمه آن را به انتخابات اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: بخش ویژه‌ای که در برنامه «مثبت و منفی پنج» گنجانده شده است، «مجلس و توسعه کشور» نام دارد. در این بخش بحث‌های زیربنایی و زیرساختی مطرح می‌شود.

محمدپور بیان کرد: برنامه بعدی «اقتصاد ایران» است. برای ایام انتخابات «اقتصاد ایران» در پنج برنامه 45دقیقه‌ای به مجلس اختصاص یافته است. در این پنج قسمت به موضوعات مختلفی در رابطه با مجلس مانند مجلس و اقتصاد مقاومتی، مجلس و اشتغال و ... پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دو برنامه مطرح شده، بحث‌های عمیق اقتصادی در ارتباط با مجلس و الزامات آن است.

مدیر گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج تصریح کرد: آخرین برنامه شبکه پنج برای این ایام «روزآمد» است. این برنامه با پخش روزانه خود در 6 برنامه، آیتم های کوچکی را ارائه می‌نماید. مدت زمان این آیتم‌ها در حدود بیست دقیقه است.

وی در پایان اظهار داشت: در برنامه «روزآمد» مباحث مربوط به انتخابات تهییجی هستند. در واقع محتوای بخش‌هایی مانند وله و آیتم‌ها، «روزآمد» را با دو برنامه اول متمایز می‌نماید.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار