تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در کهگیلویه وبویراحمد به 48 نفر کاهش یافت

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان به 48 نفرکاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،فتاح محمدی افزود:با انصراف دو نامزد دیگر هم اکنون 48 نامزد در عرصه ی سیاسی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد باهم رقابت می کنند.
وی بیان کرد: از نظر ستاد انتخابات کسانی انصراف داده اند که درخواست کتبی آنها در سامانه جامع انتخابات ثبت و در ستاد انتخابات به رسمیت شناخته شده باشد بنابراین اعلام انصراف برخی نامزدها در سایت های مختلف ملاک قانونی برای انصراف نیست.
محمدی اظهار کرد: فضای عمومی کهگیلویه و بویراحمد در بحث تبلیغات تحت تأثیر قرار نگرفته است و در این مورد تا حدود زیادی قانون رعایت شده است.
وی عنوان کرد: در برخی موارد گشت زنی و راه اندازی کاروان های شادی که در سطح شهرها درنظم عمومی اختلال ایجاد کرده و سبب نارضایتی عمومی شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بیوراحمد ابراز داشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می کنند.
در مرحله اول 108 نفر در کهگیلویه و بویراحمد برای نامزدی انتخابات مجلس نام نویسی کردند که از این تعداد72 نفر از سوی هیات های نظارت و شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند و سه نفر هم از دیگر حوزه ها به کهگیلوبه و بویراحمد انتقال یافتند.
دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
بیش از 495 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.