حضور حداکثری در انتخابات زمینه ساز سربلندی ایران در عرصه جهانی است

مسئول نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند زمینه ساز سربلندی ایران در عرصه جهانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام ابوالفضل ملاعلی افزود:انتخابات نماد مشروعیت نظام مردم سالاری دینی است و مشارکت پرشور مردم در آن نشانگر عزت و سربلندی کشور است.
وی با بیان این که شور و اشتیاق خوبی در بین مردم برای رسیدن روز انتخابات وجود دارد ،تصریح کرد: انتخابات امسال دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را حیرت زده و سرافکنده خواهد کرد.
مسئول نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد:دشمنان به ترفند های مختلف سعی در کم رنک کردن حضور ملت ایران در این حماسه سیاسی دارند که به فضل خداوند و هوشیاری مردم این توطئه ها بی اثر است.
وی بیان کرد: رمز موفقیت و تداوم نظام اسلامی وحدت و همبستگی همه مردم و تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است که همواره در زمان نیاز نظام به ملت به اوج خود می رسد.
ملاعلی ابراز داشت: حضور آگاهانه برای انتخاب اصلح این نبوغ سیاسی را تکمیل می کند.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان خدمتگذار و امانتدار مردم هستند.
ملاعلی از هواداران و نامزدهای انتخاباتی خواست تا با پرهیز از بداخلاقی ها برای برگزاری انتخاباتی آرام یاریگر مسئولان و متولیان امر باشند.
مردم کهگیلویه و بویراحمد با 700 هزار نفر جمعیت 495 هزار نفر واجد شرایط رای هفتم اسفند سه نماینده مجلس شورای اسلامی از این استان را انتخاب خواهند کرد.
مردم این استان یک نماینده از بین دو نامزد حاضر در انتخابات پیش رو را برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری انتخاب می کنند.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.