ارومیه؛

ضرورت ارتقاء نظام مدیریت حمل ونقل درون شهری

ارتقاء نظام مدیریت حمل ونقل درون شهری و افزایش کارایی این ناوگان دراستان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در جلسه شواری هماهنگی ترافیک استان که با حضور اعضای این شورا برگزار شد گفت:التزام بخشی به سیستم حمل ونقل عمومی، افزایش کارایی و توسعه سطح پوشش خدمات این ناوگان درسفرهای درون شهری یک ضرورت اساسی است و برای این منظور نیز طبق اسناد توسعه ای استان باید از سیستم های نوین در حوزه های نظارتی وبرنامه ریزی استفاده شود.

تقی کهوریان نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی را درکاهش تخلفات و حوادث رانندگی و روانسازی ترافیک در سطح شهرها موثر دانست و افزود:اجرای این طرح درتدوین سند توسعه استان تاکید شده و با استفاده از توان متخصصان داخلی این طرح در استان آغاز می شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین به مطالعات بازتنظیم و ساماندهی خطوط تاکسیرانی شهر ارومیه نیز اشاره ای کرد و افزود:اصلاح و توسعه خطوط فعالیت تاکسی هادر شهرو افزایش سطح خدمات تاکسیرانی در تمام نقاط شهر ارومیه از جمله مزایای اجرای این طرح است.

در ادامه این جلسه پس ازارائه گزارش مشاوردرخصوص نحوه بازتنظیم و ساماندهی خطوط تاکسیرانی شهر ارومیه کلیات این طرح تصویب جلسه شد.

تبدیل خطوط گردشی به خطی یکی از اقدامات دراین طرح است که براساس آن در مدت 3 سال مجموع خطوط فعالیت تاکسی ها از 91 مسیر به 122 مسیر افزایش می یابد.

ساماندهی تاکسی های گردشگری، ساماندهی تاکسی های بی سیم و تاکسی ویژه معلولین ، بهسازی مبلمان و ایستگاههای تاکسی در شهراز دیگر برنامه های اجرایی در این طرح است.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.