ارائه خدمات ویژه ثبت احوال خراسان شمالی در هفته انتخابات

ادارات این سازمان از روز شنبه تا پایان روز انتخابات به صورت مستمر از اول وقت اداری تا ساعت 17 و در روز انتخابات تا پایان زمان رای گیری به ارائه خدمات می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس سازمان ثبت احوال خراسان شمالی گفت: خدمات هویتی تعویض شناسنامه ،اعلام شماره ملی، تحویل شناسنامه و سایر استعلامات مرتبط از خدمات ویژه این سازمان در ایام انتخابات است.

علی زاهد نیا همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی را شرط شرکت در انتخابات برشمرد و افزود : به تمامی افراد بالای 18 سال شماره ملی ابلاغ شده است و از این حیث جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سازمان ثبت احوال به عنوان یکی از مراجع چهارگانه برای استعلام نمایندگان جهت ثبت نام می باشد.

براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی ثبت احوال خراسان شمالی جمعیت این استان افزون بر 925 هزار نفر است و تعداد 16 هزار نفر رای اولی در انتخابات این دوره در این استان حضور دارند و همچنین تعداد 14 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات دخیل هستند.

همچنین تعداد 624 هزار و 300 نفر واجد شرایط رای دادن در استان می باشند که از این تعداد 410 هزار نفر در بجنورد و و چهار شهرستان حوزه های انتخابی بجنورد، 99 هزار نفر در اسفراین و 120 هزار نفر در شیروان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.