از لغو دیدار هنر‌مندان تا بازگشت نوروزی به پرسپولیس + مصاحبه

دیدار تیم‌های هنرمندان و پرسپولیس لغو شد.

از لغو دیدار هنر‌مندان تا بازگشت نوروزی به پرسپولیس + مصاحبهبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازی دوستانه‌ای که قرار بود سه‌شنبه برگزار شود بنا به در‌خواست پرسپولیسی‌ها لغو شد و همزمان یک‌شنبه هفته آینده به مصاف سرخ‌پوشان پایتخت خواهند رفت.

دیدار تیم‌های ستارگان هنر و پرسپولیس یک‌شنبه 9 اسفند ساعت 16 در ورزشگاه درخشی فر برگزار خواهد شد.

** نفرات تیم هنرمندان

در این دیدار نفراتی مثل کامبیز دیرباز، سید‌جواد هاشمی، علی لهراسبی، هومن جوادی، کوروش تهامی، نیما نکیسا، رضا یزدانی، مهدی شیری، پویا امینی، پندار اکبری، رامین راستاد، علی انصاریان، هومن حاجی‌عبد‌الهی، حمید حامی، علی سامره و چند هنرمند دیگر حضور دارند.

** جوادی: از بیشتر هنرمندان دعوت کردیم

هومن جوادی مدیر‌عامل تیم فوتبال ستارگان هنر گفت: قرار بود این دیدار در تعطیلات نیم‌فصل برگزار شود اما به دلیل فرصت کمی که پرسپولیسی‌ها داشتند، طی جلسه ای که با مسئولان باشگاه داشته این دیدار دوستانه را به تعویق انداختیم.

وی افزود: سعی کردیم که از بیشتر هنرمندان عضو تیم استفاده خواهیم کرد و نفرات دعوت شده به این بازی مشخص شده اند. این بازی به نوعی یاد‌بودی هم از کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی است.

** بازگشت هادی نوروزی به پرسپولیس

قرار بر این است پرسپولیسی‌ها مقابل تیم ستارگان هنر پیراهن‌های منقش به تصویر هادی نوروزی را بر تن کنند. البته این پیراهن‌ها آماده است و به احتمال فراوان سرخ‌پوشان با همان لباس‌های قدیمی به میدان بروند.

** لهراسبی: در جام جهانی حریفان سر‌سختی داشتیم

علی لهراسبی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی سختی با پرسپولیس در پیش داریم هنرمندانی که در این دیدار به میدان می‌روند بیشترین تمرینات را داشتند و از همه لحاظ آمادگی بالایی دارند.

وی افزود: خوشحالم توانستیم قهرمان جام جهانی هنرمندان شویم و حریفان سر‌سختی را پشت سر گذاشتیم.

لهراسبی ادامه داد: امروز از قشم به تهران بازگشتیم و فرصت استراحت داریم و آمادگی بیشتری برای بازی پرسپولیس آماده می شویم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.