سمنان؛

بیش ار 200 مدرسه استان آماده اسکان مسافران نوروزی

امسال یک هزار و 696 کلاس درس در استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: امسال یک هزار و 696 کلاس درس در استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌شده است.
عبدالرضا محمودی افزود: این تعداد کلاس درس شامل 233 مدرسه استان سمنان است که از طریق 16 پایگاه مستقر آموزش‌وپرورش استان سمنان در ایام نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به تعداد فرهنگیانی که برای اجرای طرح اسکان نوروزی در استان سمنان همکاری دارند خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 266 نفر از عوامل اجرایی آموزش‌وپرورش استان سمنان کار پذیرایی و ارائه خدمات اسکان به مسافران نوروزی را انجام می‌دهند.
محمودی با اشاره به اینکه کلاس‌های درسی که برای اسکان نوروزی مسافران آماده‌شده است شامل چهار سطح می‌شود خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس با امکانات ویژه، عالی، خوب و متوسط در استان سمنان برای مسافران نوروزی آماده‌شده است.
 وی با اشاره به اینکه تکریم فرهنگیان در سراسر کشور و ارائه خدمات رفاه و اسکان به عموم مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح اسکان نوروزی در مدارس است تأکید کرد: درراه ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، همکاری و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان بیان کرد: ستادهای اسکان نوروزی آموزش‌وپرورش استان سمنان و پایگاه‌های 16 گانه اسکان در این استان، به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی و فرهنگیان در این استان خواهند بود.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.