شهرکرد؛

پایان رقابتهای قهرمانی و انتخابی تیم ملی اسکی نونهالان و نوجوانان

رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور در پیست اسکی چلگرد استان چهارمحال و بختیاری، به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور، در پیست اسکی چلگرد استان چهارمحال و بختیاری، با معرفی نفرات و تیم های برتر، به کار خود پایان داد.

در بخش مارپیچ کوچک قهرمانی اسکی نونهالان کشور با حضور 23 ورزشکار، استان های اصفهان با 145 امتیاز، البرز با 120 امتیاز و فارس با 60 امتیاز به عناوین برتر تیمی رسیدند.

در رقابت های قهرمانی اسکی نوجوانان با رقابت 24 ورزشکار نیز تیم استان البرز با 180 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استان های تهران با 86 امتیاز و اصفهان با 85 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی مسابقات مارپیچ کوچک رده سنی نونهالان نیز حامد عطایی از استان اصفهان، علی کلهر از استان تهران و سام رضایی از استان فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات انفرادی نوجوانان نیز سید مهدی جعفری و مهدی بهاء هر دو از استان البرز و امیر منصور کیامرزی از استان کهگیلویه و بویر احمد به عناوین اول تا سوم مارپیچ کوچک این رده سنی رسیدند.

در مجموع امتیازات ماده مارپیچ بزرگ و کوچک هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز تیم های استان های البرز، اصفهان و تهران به عناوین برتر دست یافتند.

گفتنی است رقابت های قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان با رقابت 47 ورزشکار از روز گذشته در ماده مارپیچ برزرگ و کوچک از روز گذشته در پیست اسکی چلگرد واقع در شهرستان کوهرنگ آغاز شده بود و ظهر امروز به کار خود پایان داد.

گفتنی است: نخستین جشنواره گردشگری زمستانه، با رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور، از 27 تا 29 بهمن ماه جاری، به میزبانی شهرستان کوهرنگ در پیست اسکی چلگرد برگزار شد.  
 
پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ در فاصله حدود 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، دارای امکانات لازم برای برگزاری مسابقات کشوری و دوره های آموزشی، همه ساله پذیرای علاقمندان این رشته ورزشی از سراسر کشور است.  
 
این پیست دارای 800 متر طول و شیب بسیار مناسب 20 درصد می باشد که به دلایلی از جمله انباشت حجم بسیار زیاد برف، و راه دسترسی آسان، مورد استقبال علاقمندان به گردشگری و ورزش های زمستانی قرار گرفته است.  
 
پیست اسکی چلگرد در حال حاضر، 3 دستگاه بالابر ویژه آقایان و بانوان، یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 200 متر، و 3 محوطه تفکیک شده برای خانواده ها، آقایان و بانوان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار