چرا اموال زباله گردها توقیف شد؟!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در توضیح انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌داد ماموران شهرداری اموال زباله گردها را توقیف می‌کند، گفت:کار این افراد زیر نظر شهرداری و یا پیمانکاران نیست و در واقع با این کار نظافت شهر به هم می‌ریزد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبداللهی در واکنش به انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌دهد ماموران شهرداری مشغول جمع‌آوری اموال اشخاص زباله‌گرذها هستند، اظهار کرد: این عکس‌ها را ندیده‌ام و باید این عکس‌ها را بررسی کنم.
 
وی افزود: افرادی هستند که زباله‌ها را از مخزن‌ها جمع‌آوری می‌کنند و اینگونه برخوردها با این افراد صورت می‌گیرد. افرادی که این اقدام را انجام می‌دهند اعم از بی‌خانمان‌ها، معتاد‌ها و یا متکدیان زیر نظر معاونت خدمات شهری فعالیت نمی‌کنند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به این افراد به اصطلاح زباله دزد گفته می‌شود، اضافه کرد: این افراد تحت نظارت پیمانکاران شهرداری هم فعالیت نمی‌کنند و ماموران نیز احتمالا از جمع‌‌آوری زباله توسط این گونه افراد جلوگیری می‌کنند.
 
عبداللهی با بیان اینکه افرادی از این دست نظم شهری را بر هم می‌ریزند، توضیح داد: این افراد برای تفکیک زباله، انواع زباله‌ها همانند قوطی، پلاستیک، شیشه و ... را روی زمین رها می‌کنند که این موضوع نظافت شهر را تهدید می‌کند.

منبع:آنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.