سیرائی:

مسابقات کوهنوردی با اسکی در دیزین برگزار می شود

رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی گفت: رقابتهای کوهنوردی با اسکی در استان البزر برگزار می شود.

بیت الله سیرائی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: سومین دوره رقابتهای کوهنوردی با اسکی  کوهستان جام فجر و گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  30 بهمن در منطقه پیست دیزین استان البرز برگزار خواهد شد و احتمال می رود که 30تا 40 ورزشکار در آن شرکت کنند.

وی تصریح کرد: کوهنوردی با اسکی رشته جذاب و پر طرفداری است که باید با اسکی ارتفاعی را صعود کرد و کوهنوردان سرعتی در آن موفق تر هستند.

سیرائی در ادامه گفت: این ورزش نوپا خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنیم در کشورمان گسترس  پیدامی کند، چرا که جوانان زیادی به آن می پردازند.

100 سال با قاره سبز فاصله داریم 
وی گفت: بنده 15 سال است که در رشته کوهنوردی با اسکی فعالیت می کنم و مدتی پیش که در مسابقات جهانی سوئیس بودم، متوجه شدم که با اروپایی ها فاصله زیادی داریم.

در آسیا جزو تیم های خوب هستیم 
سیرائی در این خصوص گفت: در قاره کهن جزو تیم های پیشگام هستیم و تلاش می کنیم در رقابتهای قهرمانی آسیا که 22 اسفند در کره جنوبی برگزار خواهد شد روی سکو برویم و برای المپیک سهمیه کسب کنیم.

رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای ژاپن، کره جنوبی، ارمنستان، چین از رقبای ما هستند و عملکرد وپتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی در این عرصه آینده درخشانی را ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار