کوهنوردان اسکی باز در دیزین

مسابقات سراسری اسکی کوهستان ازروز 29 بهمن سال جاری در البرز برگزار خواهد.

بیت الله سیرائی مسئول کمیته اسکی کوهستان فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سومین دوره رقابتهای کشوری اسکی کوهستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وگرامی داشت دهه مبارک فجربا حضور ورزشکار این رشته ورزشی طی روز های 29-30 بهمن 94 در منطقه دیزین استان البرز انجام خواهد شد.

 وی تصریح کرد:علاقه مندان تا 25 بهمن فرصت دارند از طریق هئیت های استانها ثبت نام کنند.

سیرائی در ادامه گفت: این برنامه به صورت صعود وفرود خواهد بودو ورزشکاران مقداری از مسیر را اسکی کرده  سپس اندکی از راه را بدون اسکی می پیمایندو در ادامه مسیری را با استفاده پوست زیر اسکی طی خواهند کرد.

وی تاکید کرد:این مسابقه بین اقایان و بانوان جداگانه برگزار خواهد شدو به نفرات برتر اول 1 میلیون تومان مقام   دوم 700 هزار تومان ونفر سوم این رقابتها 500 هزار تومان اهداءخواهد شد،این را هم اضافه کنم که این برنامه اسپانسر هم خواهد داشت.

سیرایی عنوان کرد:این مسابقات با همکاری فدراسیون های کوهنوردی و اسکی کشورمان انجام خواهد شد در نخستین دوره این رقابتها 15 شرکت کننده داشتیم در سال بعدی این به 25 نفر ارتقاء یافت و امسال به نظرم 40-50 اسکی باز به رقابت خواهند بپردازند.

وی یاداور شد: برای حضور در این مسابقات فرد باید هم کوهنورد باشد و اسکی باز در حقیقت باید از امادگی و توانائی بالائی بر خوردار باشد و در مسیر مسابقه تله کابین  و وسایل حمل ونقل این گونه استفاده نخواهد شدو تلاش مضاعف می خواهد.

سیرایی در پایان خاطر نشان کرد:در سال جاری طوری این رقابتها  را طراحی کردیم که مخاطبان بیشتری شرکت کنندوهدفمان بالا بردن سطح سلامت جوانان است واین مسابقات نوعی کوهنوردی با سرعت است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.