رئیس سازمان چای؛

مطالبات چایکاران پرداخت می شود

روزبهان گفت: مطالبات تمامی چایکاران در هفته جاری به حسابشان واریز می‌شود.

محمدولی‌ روزبهان رئیس سازمان چای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این خبر گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته این هفته مطالبات چایکاران به حساب کارت بانکی آنها واریز و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد بود.
 
وی با بیان اینکه مجموعا 25 هزار هکتار باغ چای در سراسر کشور وجود دارد، افزود: حدود 50 هزار خانوار چایکار به صورت مستقیم و تعدادی هم به صورت غیرمستقیم که مجموعا 100 هزار خانوار از تولید چای و کشت و صنعت این محصول ارتزاق می‌کنند.
 
رئیس سازمان چای در خصوص صندوق حمایت از چایکاران نیز گفت: این صندوق با سرمایه‌گذاری 49 درصدی دولت و 51 درصدی بخش خصوصی در 25 اسفند سال 93 تأسیس و وام‌های مختلفی را با بهره 4 درصد در اختیار چایکاران و کارخانجات قرار می‌دهد.
 
روزبهان در خصوص خرید تضمینی چای و استمرار آن نیز گفت: این تصمیم در شورای اقتصاد و با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای سال آینده نیز خرید تضمینی چای از چایکاران در دستور کار قرار گرفته است که نگرانی چایکاران را نیز برطرف می‌کند.
 
وی با بیان اینکه امسال بیش از 95 درصد از تولید کارخانجات داخلی به فروش رسیده است، گفت: این مسئله به خاطر سالم، ارگانیک و خالص بودن چای ایرانی است که با اقبال از سوی مردم روبرو شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرداخت ، مطالبات ، چای ، کشت ، صنعت ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار