ساری ؛

مازندران آماده برگزاری دو انتخابات پرشور

مازندران در فضای همدلی برای برگزاری دو انتخابات پرشور خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند امسال آماده شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری ؛ ربیع فلاح جلودار دیشب در نشست داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در ساری افزود: 6 هزار و 90 صندوق در 3 هزار و 45 شعبه اخذ رأی برای 2 انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مازندران تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه 170 نفر از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند گفت : در هر حوزه نمایندگی 14 نفر با هم رقابت می کنند که 12 نفر با رای مردم به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت

وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار نفراز عاومل انتظامی استان، امنیت صندوق های رای 2 انتخابات را بر عهده دارند افزود : 48 هزار نفر از عوامل اجرایی نیز در روند برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

استاندار مازندران پرهیز از استفاده از امکانات دولتی و رعایت قوانین و مقررات در تبلیغات را از سوی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار شد

یونسی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه جوان ترین داوطلب مجلس شورای اسلامی 30 سال و پیرترین آن 66 سال سن دارد افزود: میانگین سنی داوطلبان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی 45 سال است.

وی با اینکه 92 درصد داوطلبان استان مرد و 8 درصد آنان زن بودند افزود: 23 نفر از داوطلبان از خانواده‌های شهدا، 1 درصد از آزادگان، 69 نفر از رزمندگان، 30 نفر از جانبازان در بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

به گفته وی حوزه بابل بیشترین داوطلب نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و نور کمترین را دارد.

ریپس هیپت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه نامزدهای مجلس مازندران از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند افزود : 29بهمن امسال تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی بصورت رسمی آغاز می شود و تا ۵ اسفند ادامه خواهد داشت

به گفته خیریان پور پرهیز از دادن وعده‌های غیرعملی و تخریب یکدیگر و رعایت اصول دینی و اخلاقی درروند تبلیغات انتخاباتی واعلام برنامه‌ها و سوابق خود بدون تخریب رقبا در برگزاری تبلیغات انتخاباتی می تواند در قضاوت نهایی مردم در پیشبرد توسعه استان نقش مهمی خواهد داشت باشند.

سبحانی، مدیرکل اطلاعات مازندران نیز با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند در ایران اسلامی گفت: دشمن با حیله‌های مختلف در فضای مجازی و حضوری قصد دارد با ایجاد ناامنی از مشارکت مردم درانتخابات جلوگیری کند.

سرهنگ رضایی، جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران نیز بیان اینکه جایگاه نظام و انقلاب در هنگام تبلیغات نامزدها جدی گرفته شود گفت: شعارهای انتخاباتی نامزدها سبب توقع کاذب و بدبینی بین مردم نشود و بی اعتمادی را در بین مردم صورت گیرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.