قزوین؛

راه انداری و گسترش سرویس پست مالی

مدیرکل پست استان قزوین گفت : سرویس پست‌ مالی در دفاتر پستی و در سطح این استان راه‌اندازی شده که در حال توسعه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛برخورداری افزود :گسترش سرویس «تی.ال.اس» که فرد با مراجعه به پست زمان توزیع و ارسال را مشخص می‌کند؛ این سرویس یکی از جدیدترین سرویس‌های شرکت پست بوده که در سه بازده زمانی صورت می‌گیرد و نرم نخست کشور را در این زمینه دارا هستیم.

به گفته برخورداری واحد آن پست دولتی، 78 دفتر ICT شهری، 212 دفتر ICT روستایی و 35 نمایندگی روستایی است که مشغول فعالیت هستند.

این مسئول با بیان اینکه پیگیری و توسعه لجستیک در استان قزوین راه‌اندازی و توسعه یافته است، اضافه کرد: ثبت‌نام کارت ملی هوشمند به صورت گسترده در این استان صورت گرفته که در حال حاضر 24 باجه آماده فعالیت در این راستا هستند.

مدیرکل پست استان قزوین خاطرنشان کرد: ترافیک 10 ماهه استان قزوین 5 میلیون و 405 هزار و 858 مرسوله که نسبت به پیش‌بینی 85 درصد تحقق و نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است که 1.15 درصد از کل ترافیک کشور را شامل می‌شود و در 10 ماه سال جاری رتبه 9 کشور را در این راستا دارا است.

برخورداری یادآور شد: در این راستا از نرم کشوری در مقایسه با سال گذشته 11 درصد منفی بوده که استان قزوین 25 درصد از نرم کشوری بالا است.

رحیم برخورداری  اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات این اداره کل در 10 ماه سال جاری، راه‌اندازی باجه پست آگاهی است که روزانه بین 100 تا 130 فقره وارد شبکه می‌شود، صدور ثبت اسناد از سرویس پیشتاز به ویژه، استفاده از بخش خصوصی در خصوص مبادله و توزیع است.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین اقدامات اداره کل پست استان قزوین در این 10 ماهه، انعقاد قرارداد جی‌نف (GNAF) یا همان نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور که با استانداری قزوین بسته شده، باسازی کامل دفتر بنیاد شهید استان قزوین، تشکیل اتاق فکر و دعوت از اساتید دانشگاه‌ها و استفاده از نقطه نظرات آنان در راستای بهبود روند امور پستی است.



انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.