37 سال اقتدار/22

فریاد «الله اکبر» جوانان ایرانی بر سر زیاده‌خواهان

جوانان برومند ایران زمین امروز با فریادهای «الله اکبر» رعشه بر پیکر نظام‌های سلطه انداختند.

فریاد «الله اکبر» جوانان ایرانی بر سر زیاده‌خواهان
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در یوم الله 22 بهمن جشن ملی مردم ایران جوانان برومند این سرزمین با مشت‌های گره کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» انزجار خود را نسبت به زیاده‌خواهی‌های کشورهای استکباری و مرتجع اعلام کردند.

مردم همواره در صحنه تهرانی در مسیر شماره یک امروز میدان امام حسین بر آرمان‌های انقلاب تاکید کردند و با فریاد «راه نجات کشور راه ولایت بود» بار دیگر با امام و مقتدایشان تجدید بیعت کردند.

امروز سی و هفتمین مدال پایداری بر روی سینه مردم نقش بست آنچه بیش از هر چیز در راهپیمایی نمایان بود اینکه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور همه جانبه خود از پیر و جوان تا خرد و کلان گرفته 37 مهر تأیید را برپای حفظ نظام اسلامی ایران زدند.

نظامی که در طول بیش از سه دهه اخیر آماج انواع فتنه‌ها، دسیسه‌ها، ترور شخصیت‌ها و اقدامات تخریب گرایانه بوده است شاید 22 بهمن سال 94 باری دیگر ترجمان آن فرمایش امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید انقلاب ایران باشد که فرمودند: آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا از خواب بیدارشان کند.

بله انقلاب اسلامی ایران نظامی که 37  سال متمادی بدون نیاز به آمریکا و نوکران داخلی و خارجی‌اش استمرار و دوام پیدا کرده است نیازی به آمریکای سلطه گر و جهان‌خوار ندارد و حضور مردم در صحنه امروز پیامی است آشکار مبین این واقعیت مهم امروز تنها و بهترین هدیه بر مردم شریف ایران 37 مدال پایداری است که بر روی سینه پیر و جوان نقش بسته است نقشی که همواره سپر گلوله‌های دشمن کینه جو و نابخرد بوده و خواهد بود و باری دیگر چشم‌ها و گوش‌های از کار افتاده امپریالیسم جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیستی بر روی بیدارگری مردم جهت حفظ نظامشان و مقابله با استکبار بکار خواهد افتاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.