متاسفانه از پیشکسوتان اثر خوبی در جشنواره فیلم فجر ندیدم

توقع داریم از پیشکسوتان فیلم و کار خوبی ببینیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و توقعاتمان از آن‌ها برآورده نمی‌شود.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور جوانان و تازه‌کارها در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: چقدر خوب است که همچنین فیلم‌هایی می‌آید و سر و صدا می‌کند و جشنواره زمانی بهتر می‌شود که این جور کارها تعدادشان در جشنواره بیشتر شود و به سه چهار تا ختم نشود.

وی افزود: به راستی آدم خوشحال می‌شود فیلم‌سازان جوانی را می‌بیند که اینقدر پر انرژی هستند و خلاقیت بسیار دارند؛ اما از طرفی همان قدر هم ناراحت می‌شویم که توقع داریم از پیشکسوتان فیلم و کار خوبی ببینیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و توقعاتمان از آن‌ها برآورده نمی‌شود. ولی در عوض ممکن است کار جوانان تازه‌کار جوابگوی توقع ما باشد.

بازیگر فیلم «رویای خیس» با اشاره به حمایت از فیلم اولی‌ها و جوان‌های تازه‌کار اظهار داشت: تامین بودجه و حمایت تمام ارگان‌های دولتی که وابسته به وزارت ارشاد هستند، برای ادامه کار و پیشرفت آن‌ها لازم است تا بتوانند به راحتی به مسیر خود ادامه دهند و محدود به چند کار کوتاه در مدت زمان کم نشوند.

افشانی درباره خلاقیت آن‌ها مطرح کرد: می‌بایست از این هنرمندان حمایت شود؛ زیرا که بسیاری از آن‌ها دارای خلاقیت هستند اما متاسفانه حمایتی صورت نمی‌گیرد و این امر برای آن‌ها دلسردی به وجود می‌آورد.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار