کره‌‌جنوبی بدنبال جایگاه سابق خود در بازار ایران

شرکت مهندسی جی‌اِس کره‌جنوبی امیدوار است جایگاه سابق خود را در بازار ساخت‌ و‌ ساز ایران باز پس گیرد.

شرکت ساختمانی کره‌ جنوبی بدنبال جایگاه سابق خود در بازار ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کُریا هرالد، شرکت‌های خارجی یکی پس از دیگری برای بهره بردن از فرصت‌های به‌وجود آمده‌ی پس از لغو تحریم‌های اقتصادی ایران، به این کشور سرازیر می‌شوند. 

«جی‌اِس،» شرکت مهندسی ساخت‌و‌ساز کره جنوبی، نیز در تلاش است از این غافله عقب نماند. جی‌اِس امیدوار است جایگاه پیشین خود را در بخش ساخت‌و‌ساز ایران دوباره بدست آورد. این شرکت تا سال 2010 و پیش از اعمال تحریم‌ها علیه ایران، فعالیت‌های گسترده‌ای در صنعت ساختمانی این کشور داشت. 

مسئولان جی‌اِس امیدوارند از پیشینه فعالیت این شرکت در ایران و اجرای موفق طرح‌های ساخت‌و‌ساز در این کشور، به‌عنوان برگ برنده‌‌ای برای ربودن گوی سبقت از رقبا و امضای قرارداد‌های جدید، استفاده کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: شرکت مهندسی ساختمان جی‌اِس از سال 2001، زمان آغاز فعالیت در تهران، 5 طرح عمرانی را به ارزش 2.4 میلیارد وون (واحد پول کره جنوبی) - معادل 2 میلیون دلار- با موفقیت به اتمام رسانیده است. بزرگترین دستاورد جی‌اِس در ایران اجرای عملیات توسعه فازهای 9 و 10 میدان گازی «پارس جنوبی» در سال 2008 (1386)، بود. 

پارس جنوبی بزرگترین میدان گازی جهان است. طبق برآوردها، این میدان گازی مشترک میان ایران و قطر دست‌کم حدود 9.2 میلیارد هزار متر مکعب گاز طبیعی در خود جای داده است. ایران قصد دارد این میدان را در 24 فاز گسترش دهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار