مشهد؛

ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خدمت راهپیمایان 22بهمن

معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس دهی رایگان به راهپیمایان توسط 360 دستگاه اتوبوس در روز 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد،هادی خورشاهی افزود: ناوگان اتوبوسرانی مشهد فردا از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت رایگان از 19 پایانه و مدارس، راهپیمایی کنندگان را به محل آغاز راهپیمایی در میدان 15 خرداد منتقل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پس از پایان راهپیمایی نیز راهپیمایان از ساعت 12 تا 14 توسط ناوگان اتوبوسرانی به صورت رایگان از مبادی اطراف حرم مطهر رضوی واقع در بالاگذر شیرازی، طبرسی، خیابان نواب صفوی، میدان بیت المقدس و چهارراه مدرس به سراسر شهر منتقل می شوند.

وی گفت: خط یکم اتوبوس های تندرو (بی.آر.تی) نیز در ساعات مذکور سرویس دهی رایگان خواهند داشت.
خورشاهی، نصب بنرهای مرتبط با راهپیمایی روی ناوگان، نصب بنر در پایانه های سطح شهر و نصب تراکت روی دستگاه های کارتخوان را از دیگر اقدامات سازمان اتوبوسرانی در روز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

معاون بهره برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد همچنین از ورود 33 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد.

فردا همزمان با 157 نقطه در استان، راهپیمایی 22 بهمن از میدان 15 خرداد در مشهد آغاز و در صحن جامع رضوی با سخنرانی دادستان کل کشور به پایان می رسد.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.