روحانی در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیش‌درآمدی برای مشارکت در انتخابات است

رئیس جمهور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیش‌درآمدی برای مشارکت حداکثری در پای صندوق انتخابات است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 پیش‌درآمدی برای مشارکت در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان پیش از ظهر امروز دوشنبه(21 بهمن ماه)  در حاشیه جلسه هیئت دولت که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 21 بهمن ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در آستانه روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: بی‌تردید مردم غیور، شجاع و وفادار ایران که همواره طی 37 در کنار انقلاب بودند، امسال نیز با توجه به شرایطی که با آن مواجه هستیم با نشاط و حضور و شکوه بیشتری در مراسم بزرگداشت 22 بهمن شرکت خواهند کرد و ما شاهد حضور مردم سراسر کشور در این راهپیمایی عظیم و گسترده خواهیم بود.

وی افزود: از همه مردم بزرگوار ایران در سراسر کشور تقاضا می‌‎کنم که به خاطر شرایط منطقه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند چراکه حضور یکپارچه به معنای وحدت ملی است و می تواند هرگونه خطرات احتمالی را از کشور دور کنند.

رئیس قوه مجریه خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به این دلیل که در آستانه دو انتخابات مهم هستیم می‌تواند پیش‌درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق انتخابات باشد.

رئیس جمهور گفت: حضور ملت ایران در این راهپیمایی به دلیل مسئله مهم بین المللی که توانستیم در آن موفقیت نیز کسب کنیم و حقوق خودمان را تثبیت کنیم، همچنین  به دلیل اینکه توانستیم تحریم‌های ظالمانه را کنار زده و چهره جمهوری اسلامی ایران را با واقعیت و عظمت ملی برای جهانیان واضح‌تر کنیم، مهم است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: پس به دلیل امنیت ملی موفقیت ملی و انتخابات پیش رو و همچنین بیعت مجدد با امام‌مان تقاضا داریم که ملت بزرگ ایران هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، رئیس جمهور ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار