تبریز؛

پیش بینی افزایش سه برابری گردشگران داخلی و خارجی در تبریز 2018

معاون گردشکری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از افزایش سه برابری گردشگران داخلی و خارجی در تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمزه زاده در اولین جلسه در  کمیته های تبریز 2018 با بیان اینکه جلسات متعددی با بخش دولتی و غیر دولتی استان در راستای آماده سازی هرچه بیشتر تبریز برای سال 2018 برگزار شده است، افزود: مسیرهای گردشگری شمالغرب کشور در 27 بهمن سالجاری در تهران رونمایی می شود.

وی افزود: با رونمایی این مسیرهای گردشگری منطقه دو کشوری، تعدادی از استان های همجوار نیز در بحث تبریز 2018 دخیل بوده و مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، برای گردشگران داخلی و خارجی ورودی در سال 2018 و حتی قبل از آن تورهای پنج روزه و چند روزه گردشگری با هدف معرفی آثار شاخص و همچنین معرفی آثار تاریخی و مکان های کمتر شناخته شده در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه اظهار کرد: برنامه هایی که برای تبریز 2018 در نظر گرفته شده، مختص این شهر نخواهد بود و در سایر شهرستان‌های استان همچون مراغه، بناب، کلیبر و ... برنامه های شاخصی برگزار خواهد شد.

حمزه زاده تعداد گردشگران داخلی و خارجی استان در سالجاری را تا کنون، 500 هزار نفر اعلام و ابراز کرد: با توجه به توافق اخیر جمهوری اسلامی ایران و آغاز فصل جدید از روابط  ایران با کشورهای دیگر، افزایش سه برابری گردشگران را پیش بینی می کنیم.

به گفته وی، هدف گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی، هدایت گردشگران مناطق مختلف به مناطق دیگر است.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.