شهرکرد؛

جشن عشایری انقلاب در روستای دوپلان

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن عشایری در روستای دوپلان بخش مشایخ شهرستان کیار با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ازشهرکرد؛ در این جشن نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر کشور با اشاه به سخن امام خمینی (ره) که عشایر را ذخائر انقلاب خطاب نموده اند گفت: امروز نقش عشایر در تداوم و ماندگاری انقلاب در همه حوزه ها از جمله سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بسیار چشمگیر است و این یکی از نشانه های مردمی بودن انقلاب می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کاشی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دهه فجر آیینه ای بود که خورشید اسلام در آن درخشید، و برکات زیادی نه تنها برای ملت ایران، بلکه همه ملت ها داشت.

وی اضافه کرد: اولین دستاورد انقلاب رهایی از نظام سلطه بود، چرا که در زمان پیش از انقلاب هر کشوری تحت سلطه یکی از قدرتهای شرق یا غرب قرار داشت.

حجت الاسلام و المسلمین کاشی ارمغان انقلاب اسلامی ایران را نظام مقدسی دانست، که ارزش های اسلامی را در عرصه های سیاسی، اقتصادی و مدیریتی فراگیر نمود و رنگ الهی به عقاید و باورها بخشید.

سیامک سلیمانی معاون نیروی انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری هم در این آئین جشن گفت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر بزرگداشت ارزشها، آرمانها و آرزوهای ملت، پاسداشت خون شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی است.

اجرای برنامه های شاد و موسیقی زنده محلی از دیگر برنامه های این جشن بود.

شهرستان کیار، با 56 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.