شهرکرد؛

نشست هم اندیشی دانشگاه شهرکرد با منابع طبیعی و آبخیزداری

نشست هم اندیشی اساتید و دانشجویان دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد با مدیران و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد؛ در این نشست که به همت انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و انجمن جنگلبانی استان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، دکتر داودیان رییس دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، این ایام را متقارن با ششمین سال تأسیس این دانشکده اعلام کرد و گفت: علیرغم جوانی دانشکده، سابقه گروه منابع طبیعی همزمان با تأسیس دانشگاه شهرکرد از سال 1370 است.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای رفع معضلات و مشکلات حوزه منابع طبیعی، و تداوم همکاری و همفکری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دانست.

در ادامه نشست مسئولین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست استان هم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در این مورد پرداختند و به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

در پایان این نشست برای همکاری های بیشتر علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، پیش نویس تفاهم نامه ای جهت ارائه به سازمان های مربوطه تنظیم شد.

دانشگاه شهرکرد، در حال حاضر دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است. 

این دانشگاه در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.