محسنی‌ثانی: پیروزی‌ها در سوریه همه را به تعجب واداشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیروزی‌های ارتش سوریه سبب اضمحلال بیش از پیش داعش شده و همگان را به تعجب واداشته است.

محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سوریه نمادی از مقاومت در منطقه است و تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: سوریه رسالت خود را نسبت به حرکت‌های بیداری در منطقه همگام با سایر گروه‌های مقاومت به خوبی نشان داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: کشورهای حامی تروریسم برای از بین بردن این حرکت، ائتلافی را به وجود آورده‌اند و نزدیک 5 سال است تلاش می‌کنند با تمام عده و عُده خود و استفاده از کشورهای نیابتی، سوریه را مجبور به پذیرفتن اعمال تغییرات کنند. 

محسنی‌ثانی تصریح کرد: استراتژی اولیه این کشورها از بین بردن بشار اسد و ایجاد رژیم متناسب با سایر رژیم‌های مرتجع منطقه است. 

وی گفت: پیروزی‌ها ارتش سوریه سبب اضمحلال و نابودی بیش از پیش داعش در این کشور شده و همگان را به تعجب واداشته است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به تلاشهای ارتش و دولت سوریه برای نابودی تروریسم در منطقه گفت: این تلاش‌ها سبب شده است که حامیان گروه‌های افراطی و تروریستی به دنبال راه چاره باشند و برای تغییر وضیتعی که هم‌اکنون در آن قرار گرفته‌اند به دنبال اعاده حیثیت خود بوده و شکست‌های را با تبلیغات سوء به پیروزی تبدیل نمایند و یقینا توفیقی به دست نخواهند آورد و به نتیجه خاصی نخواهند رسید. 

انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار