شیراز؛

نقش حجاب اسلامى در گسترش امنيت اجتماعی بی بديل است

معاون اجتماعی استان فارس با اشاره به فواید و آثار مثبت رعایت حجاب اسلامي در جامعه گفت: نقش حجاب اسلامى در گسترش امنيت اجتماعی بی بديل است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از شیراز؛ "فریبا استواری" با بیان اینكه حجاب مهر عنایت حق بر قامت فرشتگان زمین است،‌ تصریح كرد: حجاب اسلامى آثار و فواید زیادی را بر گسترش امنیت اجتماعی دارد كه برخی از آنها عبارتند از آرامش روانى در افراد جامعه، کاهش چشمگیر مفاسد فردى و اجتماعى در جامعه، حفظ نیروى کار، کاهش تقاضاى مدپرستى بانوان، حفظ ارزش‏هاى انسانى مانند عفت، حیا و متانت در جامعه و مبارزه با تهاجم فرهنگى غرب.

وی ادامه داد: خداوند حجاب را از جنس محبت آفریده است و رعایت این قانون فطری،‌ می تواند در استحكام روابط خانواده ها، دوام كانون گرم خانواده، زنده بودن عشق و علاقه در بین اعضای خانواده بویژه همسران بسیار موثر باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح كرد: با توجه و اهمیت بیشتر به فریضه امربه معرف و نهی از منكر می توان این به محاسنی كه رعایت حجاب در جامعه دارد دست یافت و از آثار ارزشمند این عنایت خداوندی و ارزش اخلاقی، برخوردار شد.

"استواری" از والدین درخواست كرد: با برشمردن محسنات و خوبی های حجاب اسلامی برای فرزندان،‌ ارتباط خود را آنها تقویت، از چگونگی معاشرت و دوست یابی فرزند خود آگاه و همواره در تقویت اعتقادات دینی و مذهبی فرزندانشان کوشا باشند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.