قزوین؛

آزاد راه قزوین - رشت بازگشایی شد

این آزاد راه که به علت کولاک شدید و کاهش دید و برای حفظ امنیت و ایمنی مسافران در ساعت 12 امروز مسدود شده بود بازگشايی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گفت: عوامل راهدار که از شب گذشته در سطح تمامی راههای اصلی و فرعی اقدام به برف روبی و نمک پاشی کرده بودند، دقایقی پیش موفق به بازگشایی آزاد راه قزوین - رشت شدند. 

 جواد حق لطفی افزود: با توجه به ارتفاع بارش برف در برخی از نقاط این آزاد راه تا ۵۰ سانتی م‌تر، عملیات بازگشایی را برای عوامل راهداران مشکل کرده بود اما حضور چهار تیم عملیاتی به همراه ۱۶ دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری، تردد دوباره برای خودرو‌ها را امکان پذیر کردند. 

حق لطفی اضافه کرد: عوامل راهدار در حین بازگشایی آزاد راه قزوین - رشت همچنین موفق به‌‌ رها سازی و هدایت ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف شدند که بیشتر آن‌ها متاسفانه زنجیر چرخ همراه نداشتند. 

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از مسافران خواست تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر زنجیر چرخ همراه خود داشته و در طول مسیر نیز به توصیه‌های عوامل راهدار و پلیس راه عمل کنند.

انتهای پيام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.