قزوین؛

پروژه مسکونی الهیه و بادامستان شهرستان قزوین تکمیل می‌شود

شهردار قزوین گفت: به منظور احداث و تکمیل پروژه مسکونی الهیه و بادامستان قزوین برنامه‌ریزی‌های مناسبی توسط مدیریت شهری صورت گرفته است.

آتش سوزی خوروی پژو 405 در کاشان قزوین؛مسعود نصرتی با اشاره به این نکته که پروژه مسکونی الهیه و بادامستان قزوین تکمیل می‌شود، اظهار داشت: به منظور احداث و تکمیل پروژه مسکونی الهیه و بادامستان قزوین برنامه‌ریزی‌های مناسبی توسط مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان با انعقاد قراداد با گروه صنعتی مسکن مهرنوین اشاره کرد، این قرداد به مدت 24 ماه بین مدیریت شهری قزوین و گروه صنعتی مسکن مهر جهت احداث و تکمیل پروژه مسکونی الهیه و بادامستان قزوین تنظیم شده است.

شهردار قزوین با بیان این موضوع محورهای مختلفی در این قراداد دیده شده است، خاطرنشان کرد: حدود یک سال است که شهرداری قزوین به منظور این قرار داد مذاکرات تخصصی را با گروه صنعتی مسکن مهر قزوین صورت داده است، در مرحله نخست مشکلات مالی در پیش‌روی این پروژه قرار داشت که با سرمایه‌گذاری بانک مسکن این مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب قزوین در جذب سرمایه‌گذار بیان کرد: قزوین به واسطه چند ویژگی منحصر به فرد از جمله نزدیکی به پایتخت ایران ظرفیت بسیاری زیادی در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برخوردار است که تنها باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شده و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

نصرتی با تاکید به این موضوع که تعامل و همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر قزوین زمینه توسعه پایدار شهری را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعامل بسیار مناسبی بین مدیریت شهری و شورای این شهری وجود دارد علاوه بر این مسئولان سایر دستگاه‌ها نیز نگاه ویژه به توسعه شهری دارند.

انتهاي پيام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.