نفت ایران – الجیش قطر

دارا و ندار در جست و جوی یک هدف/ امید علی منصور و یاران به حمایت ملی

تیم های نفت ایران و الجیش قطر برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

دارا و ندار در جست و جوی یک هدف/ امید علی منصور و یاران به حمایت ملی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های نفت ایران و الجیش قطر در حالی از ساعت 18 سه شنبه 20 بهمن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2016 آسیا به مصاف هم می روند که 2 تیم در وضعیتی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر پا به زمین ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت.

زردپوشان پایتخت که در بهترین تاریخ خود از لحاظ مالی به سر می برند از بعد نتیجه گیری نیز نسبت به سال گذشته دچار ضعف مطلق شده و در رده هشتم لیگ برتر و حذف از جام حذفی برای کسب موفقیت در سال جاری چشم به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دوخته اند.

برای رسیدن به این هدف منصوریان علاوه بر چند بازیکن با تجربه چون سید جلال حسینی،ایمان مبعلی ،علی رضا بیرانوند و وحید حمدی نژاد به جوانانی چون امیر ارسلان مطهری، مهدی شیری و سیامک کوروشی تکیه کرده است و امید دارد با درخشش این جوانا از سد تیم تا بن دندان مسلح الجیش قطر عبور کند.

سر مربی تیم الجیش با هدایت صبری لاموشی فرانسوی و حضور ستارگانی چون رومارینیو برزیلی سردار رشیدف ازبکستانی  عبدالرزاق حمد اله مراکشی و واکنر ریبریو کروات سام رزاق و مجید محمد قطری در رتبه دوم تیم ای دارندگان ستاره ای آسیا قرار دارند.

در طرف مقابل نفت ایران به لیل اینکه به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارد به طور حتم از حمایت تماشاگران برخوردار است و این برگ برنده ایران در این دیدار و جدال نا برابر است.

دیدار با تیم های عربی در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود از حساسیت بالایی برخوردار است ضمن اینکه در این دیدار تماشاگران باید مراقب باشند تا بهانه ای به دست عربستانی ها و دیگر حامیانشان برای میزبانی ایران ندهند و یک پیروزی ملی برای ایران رقم بخورد.

برنده دیدار نفت و الجیش در گروه 4 مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم های العین امارات،الاهلی عربستان و نسف قارشی ازبکستان می رود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
به امید موفقیت تیم اقای منصوریان