تکرار تاریخ برای سرمربی نفت؛

ستون پنجم علی منصور در مقابل با الجیش

علی رضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران برای تقابل با الجیش قطر از نیروهای ویژه ای بهره گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که تیمش را برای بازی حساس مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2016 آسیا برابر الجیش قطر آماده می کند، برای کسب اطلاعات از این حریف و آنالیز دقیق روحی بازیکنان الجیش از نیروهای مخفی زیادی بهره گرفته و اسلحه های پنهان منصوریان آمار دقیقی از شاگردان این تیم در اختیار کادر فنی زردپوشان پایتخت قرار داده اند.
 
آندرانیک تیموریان و پژمان منتظری سرشناس ترین نیروهای ویژه منصوریان برای این دیدارند.
 
هافبک دفاعی سابق تیم ام صلال قطر و کنونی سایپا تهران در روزهای اخیر اطلاعات مناسبی از تقابل خود با هافبک ها و مهاجمان این تیم چون وسام رزاق، محمد متنانی، واگند ریبیرو، سردار رشید رف رومارینهو برزیلی در اختیار منصوریان قرار داده است.
 
همچنین پژمان منتظری مدافع میانی تیم ملی کشورمان و الاهلی قطر نیز در روزهای اخیر کمک زیادی به کادر فنی نفت برای شناخت دقیق تیم الجیش کرده است.
 
در کنار این 2 بازیکن یکی از کارمندان ایرانی فدراسیون فوتبال قطر که گویا سابقه طولانی در این فدراسیون دارد، با ارائه آخرین آمار فنی و وضعیت روحی و روانی الجیش و اطلاعات روز تمرینات این تیم به یاری نفتی ها شتافته است.

این نیروها فوتبال دوستان را به یاد حرکت خود علی رضا منصوریان پیش از دیدار ایران و کره جنوبی در ورزشگاه اصلی اولسان می اندازد که در آخرین تمرین شاگردان هونگ میونگ بو با لباسی مبدل وارد ورزشگاه خالی از تماشاگر شد و با نصب دوربین در نقاط مختلف ورزشگاه کمک بزرگی به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان کرد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار