وقتی ترامپ توهم می زند: مسلمانان مرا دوست دارند!

نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا با عقب نشینی از مواضعش علیه مسلمانان مدعی شد که بیش از 20 دوست مسلمان دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ساندی اکسپرس، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که با مواضعش علیه مسلمانان و مهاجران در آمریکا سروصدای زیادی به راه انداخت حالا و در آستانه انتخابات مقدماتی درون حزبی در ایالت نیوهمپشایر گفت که بیش از 20 دوست مسلمان نزدیک دارد.

ترامپ که اظهارات و مواضعش درباره مهاجران و مسلمانان باعث ایجاد شکاف در میان جمهوریخواهان درباره حقوق اقلیتها در آمریکا شده است همچنین مدعی شد که مسلمانان او را دوست دارند.

وی در پاسخ به سوال روزنامه تلگراف انگلیس که پرسیده آیا مسلمانان از وی حمایت خواهند کرد یا نه گفت: من میتوانم بیش از 20 نفر از آنها را به شما معرفی کنم.

با این حال وی حتی نام یکی از دوستان مسلمان خود را به زبان نیاورد. وی پیش از این گفته بود که اگر رئیس جمهور شود ممنوعیت موقتی برای ورود مسلمانان به ایالات متحده آمریکا وضع خواهد کرد.

ترامپ در این زمینه گفته بود؛ مسلمانان نفرت زیادی نسبت به آمریکا از خود نشان میدهند بنابراین از ورود آنها به خاک آمریکا باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
دونالد جان،پسرم! اگه حرف نزنی،نمیگن لال هستی ها...!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
یعنی این ابله انقد نمیفهمه که کارای امثال این آدم و سیاستهای مسخره و نژاد پرستانشون باعث تنفر نه فقط مسلمونا، بلکه مردم جاهای دیگه دنیا ازشون شده!؟ اگه مردم آمریکا بخوان به این جور آدما رای بدن واقعا باید به عقلشون شک کرد و تاسف خورد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
یعنی این ابله انقد نمیفهمه که کارای امثال این آدم و سیاستهای مسخره و نژاد پرستانشون باعث تنفر نه فقط مسلمونا، بلکه مردم جاهای دیگه دنیا ازشون شده!؟ اگ مردم آمریکا بخوان به این جور آدما رای بدن واقعا باید به عقلشون شک کرد و تاسف خورد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
کسی رو اگه خواستی بشناسی ببین دوستاش کیا هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
به نظر من ترامپ شخصیتی به مراتب بهتر از امثال اوباما داره.در واقع ترامپ گرگی در لباس گرگه و از اول خط و مشی خود را علنا اعلان کرده.در حالی که اوباما گرگی در لباس بره بوده .سیاستهای او بسیار بسیار خطرناک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
بستگی داره که ترامپ چه کسایی رو مسلمان میدونه،اگه منظورش از مسلمان وهابی ها و در راسشون آل سقوط باشه،که راست گفته،اونا میمیرن واسه ترامپ!
آخرین اخبار