آذربایجان شرقی؛

بررسی راه های عملیاتی اجرای پیام مقام معظم رهبری در مورد نماز

راه های اجرایی و عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در منطقه شمالغرب کشور بررسی شد.

به گزارش بررسی راه های عملیاتی اجرای پیام مقام معظم رهبری در مورد نمازگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، راه های اجرایی و عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در منطقه شمالغرب کشور بررسی شد.

در این نشست که دبیران ستاد نماز استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ،قزوین،زنجان و اردبیل حضور داشتند ضمن بررسی مشکلات و پتانسیل های موجود در مورد اجرای صحیح درخواست های رهبر معظم انقلاب مقرر شد با تشکیل کمیته ای متشکل از کارشناسان فرهنگی هر کدام از این استان ها وظایف و مسئولیت های محول به هریک از دستگاه های اجرایی به خصوص ادارات فرهنگی مشخص شود و ستادهای اقامه نماز بدون اینکه وارد کارهای اجرایی شوند ضمن سیاست گذاری و برنامه ریزی بر روند صحیح اجرای برنامه ها تبلیغی و تربیتی در مورد نماز نظارت کنند.

معاون ستاد اقامه نماز کشور در این نشست تاکید کرد مقام معظم رهبری احساس مسئولیت همگانی در مورد نماز را بیان کرده اند که علاوه بر مسئولین باید مربیان معلمان و والدین بیش از پیش به تربیت فرزندان خود در مورد اقامه نماز اهتمام ورزند.

سرگزی از مسئولین ستاد اقامه نماز استانهای شمالغرب کشور هم خواست در برنامه ریزی های سالانه ژرف اندیشی بیشتری به باطن نماز نسبت به ظاهر نماز داشته باشند و تبیین لایه های مختلف نماز را ملاک عمل قرار دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.