آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکایی‌ها به جای درخواستهای سخیف قوانین ایران را بخوانند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مقامات آمریکایی ملت ایران اطلاعی از قوانین ایران ندارند که سخنان سخیف به زبان می‌آورند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درخواست عجیب سه نماینده جمهوریخواه برای سفر به ایران با بیان اینکه یکی از اهداف آنان برای این سفر نظارت بر روند انتخابات عنوان شده است، گفت: چنین اظهاراتی حاکی از آن است که مقامات آمریکایی هنوز ملت ایران را نشناخته و اطلاعی از قوانین کشورمان ندارند که چنین سخنان سخیفی را به زبان می‌آورند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: امروز انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به صورت آزادانه برگزار می‌شود و تمام اصول و موارد قانونی به طور دقیق در آن رعایت می‌شود.

آصفری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از بُعد برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در این صحنه قابل قیاس با کشورهای منطقه نیست، اظهار داشت: بهتر است آمریکایی‌ها به جای آنکه برای نظارت بر انتخابات به ایران سفر کنند، به برخی از کشورهای هم‌پیمانشان مثل عربستان سعودی بروند.

آصفری با بیان اینکه چنین مسائلی درباره جمهوری اسلامی ایران در حالی مطرح می‌شود که برخی کشورهای منطقه هیچ اعتقادی به انتخابات ندارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه دخالت در انتخابات کشورمان را به هیچ‌ وجه به کشورهای خارجی نخواهد داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن نماد پیروزی ملت ایران در مقابل طاغوتیان است.

آصفری با بیان اینکه 22 بهمن حماسه‌ای سترگ، ارزشمند و معجزه بزرگی بود که برای ایران اسلامی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که ملت ایران همانند بهمن 57 انقلاب، نظام و کشورش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.