اصفهان؛

مهارطارمی یکی ازعوامل پیروز شدن ذوب آهن در دیدار امروز

کارشناس فوتبال گفت: اگر بازیکنان ذوب‌آهن در زدن ضربات آخر دقت کافی را داشته باشند و بتوانند طارمی مهاجم پرسپولیس را مهار جانانه کنند بدون شک برنده این بازی خواهند بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید جهانگیری درباره بازی امروز ذوب‌آهن و پرسپولیس، اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی گذشته خود برابر استقلال تهران بازی قابل قبولی را ارائه داد و ویژگی اصلی سبک بازی ذوب‌آهن داشتن مالکیت توپ در میدان و صبوری در رسیدن به گل است که باید گفت از این لحاظ ذوب‌آهن شاخص‌ترین تیم لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه قانون فوتبال ذوب‌آهن مالکیت توپ در زمین است، افزود: بسیاری از تیم‌ها دوست دارند خیلی سریع به گل برسند به همین دلیل اشتباهات زیادی را مرتکب می‌شوند، اما ذوب‌آهن با صبوری و برتری مالکیت توپ در میدان ضریب پایین گلزنی در برخی صحنه‌ها را بالا می‌برد.

جهانگیری با اشاره به اینکه شانس ذوب‌آهن برای برد بیشتر از پرسپولیس است، گفت: اگر بازیکنان ذوب‌آهن در زدن ضربات آخر دقت کافی را داشته باشند و بتوانند طارمی مهاجم پرسپولیس را مهار جانانه کنند بدون شک برنده این بازی خواهند بود. سپاهان به‌خوبی توانست طارمی را مهار کند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: پرسپولیس در چند سال اخیر بهترین تیم خود را دارد و خطرناک‌ترین پرسپولیس در سال‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.